Verzendmethode aanpassen van bestelling via Shops United
Last updated
Last updated
Let op: je hebt de ShopsUnited / Parcel Pro koppeling nodig voor deze tutorial. Bij een bestelling kan je zelf nog aanpassen welke verzendmethode er gebruikt moet worden. Deze dienen vooraf ingesteld te zijn bij Shops United en bij WooCommerce.
Hierdoor hoef je niet meer het gewicht en de grootte van het pakket in te vullen maar laat je klanten 1 optie selecteren, zodat je zelf aan de achterkant de verzendmethode gemakkelijk kan aanpassen om alles soepel te laten verlopen.
Ga naar het admin dashboard van je website, in de meeste gevallen is dat <domeinnaam.nl>/admin, /seclog of /wp-admin
Zoek in de linkerzijbalk naar WooCommerce -> Bestellingen
Klik op de bestelling die je wilt wijzigen
In de rechterzijbalk is er een venster beschikbaar met als titel "Parcel Pro" Klik op de knop "Parcel Pro verzendsopties"
Selecteer in dit scherm de gewenste verzendmethode en optioneel het aantal pakketten
Zodra je op toepassen klikt kom je terug op de vorige pagina. Hier kun je op de knop "Log in bij Shops United" klikken, hierdoor meld je de zending aan bij Shops United en kan je vervolgens het label uitprinten