Bestelling afronden
Zodra je klaar bent met het verwerken en verzenden van een bestelling kun je een bestelling op ‘Afgerond’ zetten, hiermee ontvangt de klant een notificatie dat zijn/haar product is ingepakt en dat jij klaar bent met het verwerken.
Q1 2024 WooCommerce heeft een update doorgevoerd waardoor je makkelijker bestellingen kan afronden. Deze handleiding laat beide manieren zien.
Optie 1
Ga naar het admin dashboard van je website, in de meeste gevallen is dat <domeinnaam.nl>/admin, /seclog of /wp-admin
Zoek in de linkerzijbalk naar WooCommerce -> Bestellingen
Klik vervolgens op het groene vinkje waar op de screenshot een '2' bij staat.
Optie 2
Zoek in de linkerzijbalk naar WooCommerce -> Bestellingen
Klik op de bestelling die je wilt afronden
Bij status klik je op het invulveld
Klik nu op ‘Afgerond’ – hiermee rond je een bestelling af.
Zodra je een nieuwe status hebt aangevinkt dien je enkel nog je bewerking te bevestigen en de bestelling aan te passen. Dit doe je door op de knop ‘bijwerken’ te drukken.
Last updated